En flygtur senare

Sitter pa bangkoks flygplats och vantar pa att fa aka hem. Har precis spenderat fyra timmar pa ett flyg fran bali, atit plastig kyckling och kollat pa High fidelity. Jag alskar verkligen Nick Hornby. Jag sag en intervju med honom en gang och han sa att han skrev om karlek och humor eftersom det var det varlden behovde. Det var bra sagt tycker jag. Forsoker hitta inspiration fran det i mitt eget skrivande (som nu ligger pa is).

Jag blir behandlad som en prinsessa har forresten. Eftersom jag skadat foten och fortfarande har kryckor sa har forsakringsbolaget hockat upp mig med massa extra grejer. Far ga pa planer forst av alla, folk bar mina vaskor och kor runt mig i rullstol. Kanner mig valdigt speciel, haha!

Det ar blanande kanslor till att aka hem. Det har varit sex fantastiska, underbara, skrammande, galna och utvecklande veckor. Kanns som att sa mycket har hant. Det ska dock bli skont med lite rutiner. Fa komma iordning med lagenheten, tillbaka till jobbet nasta vecka. Sen blir det att invanta besked om jag kommit in pa psykologprogrammet. Ar fortfarande osaker pa om det ar ratt men det far vi se da...

Til then...

Dagens lat for alla mina nya vanner pa Bali:
John Denver - Leaving on a jet plane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0